25


Inlägget postades 2016-02-26 klockan 03:48:18.
Som: Erica
Riktigt iskallt och vintrigt här igen nu. Det blåser en snöstorm inom mig också tror jag. Jag svämmar över av känslor och tankar. Gör jag rätt val i mitt liv? Hur vet man att man gör rätt val? Så pass anpassningsbar jag är som människa så kan jag inte vara säker på att jag gör det som är bäst för mig. Man ska inte nöja sig förrän man har det bästa. Men vägen dit är lång och svår. Och jag vet att man inte ska jämföra sig med andra, men jag kan inte hjälpa att göra det ibland och då känna hur enormt glad och tacksam jag är över mitt liv ändå.
 
Hursomhelst, dagen har inte bjudit på något extraordinärt. Jag jobbade som vanligt med ungponnyerna på förmiddagen och fick beröm för att det såg bra ut, vilket gjorde mig glad såklart! Sen red jag några stycken på eftermiddagen. Wiho imorgon är det helg igen!
saknar mitt squad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback