ARN - YYZ


Inlägget postades 2016-02-11 klockan 03:54:51.
Som: Erica
21.30 onsdag kväll, jag ligger nerbäddad i min sköna säng och hörde nyss ljudet av en lastbil som rullade upp på infarten för att hämta en ponny som ska iväg till chicago ikväll. Här är allt som vanligt! 
Flygresan gick förvånansvärt smidigt, men jag skall erkänna. Det var nära att jag missade mitt anslutningsflyg i Frankfurt. Anledningen var att jag ville säkerställa att allt skulle gå rätt till denna gång, så jag frågade ca 3 pers om bagaget verkligen skickades direkt, samt checkade in en extra gång. Kollade såklart i några roliga affärer. Försökte även åtgärda min svettiga kropp, glåmiga bleka hy, torra fnasiga läppar, ringarna under ögonen samt mitt halvflottiga hår. Förstår ni vart jag vill komma? Man vill gärna se OK ut när man ska träffa sin pojkvän igen efter 2 månader ifrån varandra. Det var inte till så stor hjälp dock när jag insåg hur brutalt stor frankfurts flygplats är, fick småspringa 1 km till rätt gate med lätt panik när jag insåg att jag var ute i dålig tid IGEN. Väl framme i Toronto var jag än mer miserabel än innan, kunde inte sova något under dom 8 timmarna i luften, luktade antagligen illa samt råkade spilla på min tröja.
MEN! Det spelade faktiskt ingen jävla roll när jag såg han stå där och vänta på mig. 
Idag har varit en lång dag och en känslostorm har redan dragit över mig. Men jag är mest glad över att vara på mitt "andra hem" igen och komma tillbaka till arbete!

Kommentarer
Skrivet av: Carro

❤️️❤️️❤️️

Datum: 2016-02-12 Tid: 06:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback