Meadowlarke


Inlägget postades 2016-02-21 klockan 00:36:26.
Som: Hästar
Har klarat av min första jumper show! Steg upp klockan sex imorse och åkte till Meadowlarke som ligger bara några kilometer härifrån. Jättefin och stor anläggning! Det kändes bra efter jag hade hoppat fram och i första klassen inne på banan kändes det också bra tills hon tittade till och vi kom fel till en kombination så vi fick ett stopp. "Glömde" också att rida och satt och åkte lite för denna häst är vanligtvis så okomplicerad och snäll. Blev lite stressad och glömde att avsluta banan. Fick alltså en dålig start på morgonen men i de två klasserna som var direkt efter skärpte jag till mig och vi fick två fina felfria rundor. Så överlag är jag nöjd med dagen med tanke på hur länge det var sedan jag senast hopptävlade, eller tränade till och med.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback