Snowday


Inlägget postades 2016-02-25 klockan 03:09:56.
Som: Erica
Idag drog en snöstorm in över gården. Jag som trodde våren var på väg, men nej. Snöregnet piskade mig i ansiktet hela dagen. Dagen har varit ganska bra ändå! Kilby fick stanna hemma från skolan eftersom de hade en så kallad "snowday". Ungarna får stanna hemma då det finns risk för att bussarna fastnar någonstans. Kan inte minnas att vi hade snödagar? Våra bussar körde envist på..
Så denna förmiddag när jag jobbade med ungponnyerna fick Kilb prova att sitta lite på en av dom, den lugnaste. Det gick hur bra som helst! Lydig ponny och unge, sånt uppskattas alltid.
Efter lunch red jag Seneca och Astillby och sen körde vi insläpp och fodring tidigare då vädret var så vedervärdigt. Var skönt att komma in lite tidigare från stallet idag och få slappna av med min bok "Sälj" av Fredrik Eklund. Den får mig på gott humör och gör mig motiverad! Sen pratade jag en stund med pappsen innan det var dags för middag och jag och Kilb fjantade runt i köket som vanligt. 
Brukar inte ha tid eller ork för att läsa böcker längre men en del riktigt bra bloggar läser jag flitigt. Om ni har tips på någon som jag absolut borde följa kan ni säga till!
Detta är mina favoriter just nu:
 
http://www.xn--hstmarknad-q5a.se/blogg?author=Captain - Skrattar alltid högt åt/med varje inlägg. Han skriver verkligen så otroligt bra och humoristiskt!
 
http://nouw.com/jmannerfelt - Älskar att Johannas inlägg är så personliga och alltid med fina bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback