Sushi-date


Inlägget postades 2016-02-22 klockan 03:39:56.
Som: Erica
Så skönt med ledig söndag! Vaknade upp efter ungefär 12 timmars sömn och åt en god frukost med Kilby.
Efter det ringde jag till mamma och sen till min favorit-Stina, härligt att få höra deras röster och veta att dom mår bra. Städade mitt rum och tog en promenad med hundarna. Funderade på att gå ut till stallet och rida men stoppade mig själv och tänkte nej, idag är jag faktiskt ledig och måste göra något annat. På eftermiddagen kom äntligen min darling och hämtade upp mig, vi åkte till Georgetown och kikade i en affär och åt sedan middag på Kyoto sushi, bästa. stället. ever. Fick inte ens med allt vi beställde i en och samma bild. Ord kan inte beskriva hur gott det var. Till och med den sista biten som jag svalde ner med en stor klick wasabi bara för att visa honom hur modig jag är. Det är viktigt i ett förhållande att imponera på varandra och utmana varandra att göra saker man är rädd för, eller sånt som ingen annan skulle göra. Annars dör ju gnistan! Man måste ha spänning i vardagen!! Tips från coachen.
Det var iallafall som vanligt väldigt mysigt och härligt att få spendera eftermiddagen med sin trevliga man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback