"Welcome home!"


Inlägget postades 2016-02-17 klockan 02:30:29.
Som: Hästar
Otroligt vad mycket man kan hinna med om man går upp klockan sju på morgonen! Jag har precis fått den insikten. 
Nu har jag varit här i prick en vecka och det känns verkligen bra att vara tillbaka. Förutom att jag inte kan vänta tills det blir varmare och utomhussäsongen börjar!! Idag har jag gjort dom vanliga stallsysslorna såklart, longerat några stycken, kört Starlight, hoppat Minstral och pysslat med fölisarna (en av dom kallas Jenny och det får mig att tänka på min vän Jenny).
Behöver jag terapi eller bara få andas ut lite går jag ut till mina vänner i hagen och myser med dom. Bara jag tänker på det så får jag ett leende på läpparna. Vissa av dom får man en starkare kontakt med. Dom har så olika personligheter och egenskaper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback