22


Inlägget postades 2016-06-22 klockan 19:34:09.
Som: Erica
I'm back. Äntligen har jag tid att blogga igen. Jag har varit hemma i 10 dagar men det känns som minst en månad. Det har funnits något att göra konstant hela tiden, vilket jag trivs bäst med. Det känns så naturligt att vara hemma igen och jag är så nöjd över mitt val att åka hem tidigare. 
Dag 1 på hemmaplan spenderades såklart med mina favoriter Stina & Ellinor och vad mer kan jag säga än att jag var överlycklig över att få träffa dom igen. Jag hade också en telefonintervju samma dag som följdes av ytterliggare en två dagar senare. Som ledde till att jag fick komma på intervju i Stockholm i måndags. På onsdagen blev det en spontan utgång i Västervik med bästa brudarna, så jäkla kul att träffa dom igen!! Tyvärr blir det ju alltför sällan nu när man börjar bli vuxen... Iallafall, i helgen åkte jag och släkten till Nynäshamn på bröllop! Det var ett fint hotell ute på landet och vi fick tid att umgås hela helgen tillsammans. Så guld värt att få träffa alla igen eftersom man träffar släkten ännu mer sällan. Helgen var helt perfekt och min kusin var finast i världen. 
I söndags följde jag med brudparet på paketöppning och sen vidare hem till min faster. Måndagen spenderades i Stockholm och intervjun kändes helt okej! När den var klar vandrade jag från Östermalm till Stureplan och vidare till centralen i kvällssolen med glada steg. Underbara Hedvig hämtade upp mig på station i Strängnäs och natten spenderades hos henne! Igår morse vaknade jag upp med en hemsk förkylning och låg kvar i sängen så länge jag kunde innan jag gick ner till Roggebageriet för att fika med Marian. Så mycket nostalgi att röra sig i dessa områden igen. Senare kom Johanna & Fanny och vi hade en supermysig kväll i hamnen. Några grabbar kom också och joinade oss lite spontant över en drink. Så kul att träffa alla igen!!
Idag är jag tillbaka på hemmaplan igen. 
pic by http://nouw.com/jmannerfelt 
 

Kommentarer
Skrivet av: Sarah

Va kul me utgång :)

Datum: 2016-06-22 Tid: 21:37:03
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback