5


Inlägget postades 2016-06-05 klockan 23:47:17.
Som: Erica
Min birthday-weekend börjar gå mot sitt slut! Den blev himla bra iallafall.
I fredags jobbade jag bara förmiddag och efter lunch åkte vi till en galleria för att shoppa. På kvällen anslöt sig några och vi åt världens största och godaste buffé på en restaurang som heter Mandarin. Det var som en "farvälmiddag" för mig och det blev en trevlig kväll. 
Igår var det min stora dag, min 20-årsdag. När jag kom ner i köket möttes jag av kramar, blommor, ett fint kort och en liten present samt pannkakor och såklart maple syrup. Efter frukost så åkte jag och Kilby hem till en tjej för att spendera eftermiddagen vid hennes sjö och gigantiska hus. Paddlade kajak och njöt av att vara ute i solen. Det var så fint där! Efter detta var det bara hem och hoppa upp i sadeln lite snabbt och sen fixade jag iordning mig inför kvällen. Åkte till Guelph med Nicky, Ally och Brooke för en "girls night out" och vi hade så jäkla kul! Eftersom det var min 20-årsdag kände jag för att släppa loss ordentligt så.. det kanske blev en drink för mycket, men vad gör det. Man fyller ju bara 20 en gång i livet! 
Idag har jag hållt i en lektion, ridit, pratat i telefon med min efterlängtade familj och tagit en promenad med hundarna. Nu ska jag ladda inför min sista vecka här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback