22


Inlägget postades 2016-03-23 klockan 03:08:04.
Som: Erica
Har varit här i prick sex veckor nu, tiden går fort när man har roligt! Börjar dock få lite hemlängtan, speciellt när jag tänker på hur långt det är kvar tills jag får träffa alla igen. Har kommit in i en liten svacka och jag känner att det behövs en förändring. Förhoppningsvis kommer våren snart och lyser upp livet! 
Idag har varit en skön dag, vi jobbade lite mer effektivt och fick stallet och ungponnysarna klara i tid, kastade i oss lunch och följde sen med för att lämna av och hämta upp ponnys. Den första gården vi åkte till var så perfekt att jag blev avundsjuk på riktigt. Det är dock alltid spännande att få komma ut och se ännu mer av Ontario!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback