Easter


Inlägget postades 2016-03-28 klockan 05:08:42.
Som: Erica
Har haft en helt underbar påskhelg! Idag har det äntligen varit vårvärme och strålande sol. Perfekt väder för en uteritt. Det har varit en lugn söndag, jag tog en promenad med hundarna, fick massor påskgodis och ikväll åt vi en god påskmiddag. Det blev inget traditionellt påskbord som hemma dock.
I fredags jobbade vi på som vanligt på förmiddagen och jag fick visa en häst för en kund. Efter det fick vi skjuts till Tim Horton's, lunchade och passade på att ringa samtal. Trots att vi bara satt där några timmar så är det alltid skönt att komma ifrån gården lite då och då och göra något annat! Iallafall, kvällen spenderades med alex på ett överrasknings-födelsedagsparty hos en av hans gamla vänner. Pratade med lite folk men stannade bara två timmar eftersom han inte kände så många där och det gjorde ju inte jag heller såklart. Åkte till gården han bor på ibland och njöt av en lugn filmkväll istället.
I lördags följde Pella o jag med Nikki till Georgetown, vi åt lunch och gick omkring i en galleria. Sen åkte vi o handlade och fikade på älskade Timmie's igen. När vi kom hem blev det stressigt eftersom vi strax skulle iväg igen, dock löste vi det så att min personliga make up-artist fick sminka mig i bilen vilket faktiskt gick ganska bra. Kvällen spenderades sen i Brampton på en mysig restaurang med Alex och hans familj. Jättetrevligt! Efter middagen åkte vi till en stor bokhandel eftersom Pella har blivit beroende av böcker igen.. Resten av kvällen och natten spenderades på the fancy farm, vi kollade på bästa white chicks, fick några timmars sömn och sen var det dags att börja en ny dag igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback