Toronto


Inlägget postades 2016-03-05 klockan 18:07:47.
Som: Bilder på mig mfl.
Hade en så rolig dag igår! Efter vi var klara i stallet på morgonen kom Nicky & Mike för att hämta upp oss och så åkte vi till Judy's för second breakfast! Efter den mumsiga brunchen åkte vi vidare till storstan och besökte Ripley's aquarium. Det var häftigt och stort, men hade förväntat mig något annat tror jag. Jämförde det med Universeum vilket är en mycket bättre upplevelse. Vi stannade inte där så länge dock, utan åkte vidare till Distillery district, gick omkring och kollade på några konstmuseum och åt sedan lunch på en mysig pub. Det roliga med Toronto är att det finns så mycket olika delar av staden att upptäcka. Det här var en lugn och gammal del av staden, säkert jättemysigt på sommaren när man kan njuta av alla uteserveringar. 
Iallafall, vi åkte hem ganska skapligt på eftermiddagen och hade en lugn kväll här på gården.
Nu ska jag och Pella ut till stallet och rida, vi får se vart kvällen tar oss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback