10


Inlägget postades 2016-05-11 klockan 03:44:27.
Som: Erica
Jag hamnade på startsidan på blogg.se. Det förklarar statistikökningen och kommentarerna jag fick på förra inlägget. Det gjorde mig så förvånad och glad! Främlingar som tar sig tid att läsa och skriver så fina ord.
Jag älskar verkligen att blogga igen. Mina stjärnor där hemma som jag hinner prata med allt för sällan vet att jag lever och det bästa av allt är att man kan gå tillbaka i arkivet och läsa om vad man gjorde för 1 år sen och hur man tänkte då. Att ha sin egen blogg är som att komma hem, man kan vara sig själv. Det är inte så ytligt som andra sociala medier. 
 
Idag har jag varit vet.assistent åt veterinären som kom för att kastrera den tredje och sista 1-åringen. Men jag kollade mest på för att vara ärlig. Det var inte så farligt, trots att blod och sprutor inte är min starka sida. 
Har inte hunnit rida idag för det var så mycket annat som behövde göras. Det märks att Ellinor inte är här längre!! Mer jobb för mig och mindre tid i sadeln, tyvärr. Men det är bara en månad kvar så nu ska jag göra mitt bästa.
 

Kommentarer
Skrivet av: Jasmine

Kul att du fick extra uppmärksamhet för ditt inlägg. Roligt att du uppskattar kommentarerna du fick och att du känner sådan glädje inför att blogga. Jag känner igen känslan av att se bloggen som någon form av "hemma".
Kram

Svar: Tack så mycket!! Ta hand om dig!
eriicus.blogg.se

Datum: 2016-05-24 Tid: 10:32:56
Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback