11


Inlägget postades 2016-05-12 klockan 04:17:37.
Som: Erica
Har fått mycket gjort idag! Har bland annat groomat och longerat två av 1-åringarna, kört Seneca och ridit tre stycken. Jag och Lindsey tränade hästarna på utebanan i solskenet, underbart. Maj är absolut en av mina favoritmånader, allt vaknar till liv igen efter en lång vinter, man ser fram emot sommaren och allt är så fint utomhus. 
Idag är det exakt en månad kvar tills jag åker hem. Blandade känslor såklart, men jag känner mig redo. 
Ska verkligen njuta av den sista tiden nu och det finns fortfarande mycket att se fram emot. Till exempel min 20-årsdag!! Och mina och Nicky's planer för den 29 maj... Det kommer bli AMAZING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback