12


Inlägget postades 2016-05-13 klockan 04:49:03.
Som: Erica
Jag var inte klar i stallet förrän klockan sex idag så det blev en lång dag, och känslosam. Det som är så intressant med livet är att man kan hinna med att känna så mycket under en och samma dag. Glädje, stolthet, förväntning, nervositet, sorg, förvirring, ilska, kärlek. 
Det har varit varmt som en sommardag och nu sitter den årliga bonnbrännan på plats. Äntligen sommar, som jag har längtat. Hästarna skötte sig bra och allt var i sin ordning.
Jag trodde jag hade allt under kontroll men sen kom jag till ett sånt där moment som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Att säga farväl. Att låta någon gå, för alltid. Att förlora någon som har varit en del av ditt liv. Man vet att man måste och man vet att man kommer överleva men när personen står där framför dig och alla tusen minnen blixtrar i huvudet då är man inte så självsäker. "It never gets easy, does it?" Nej inte fan gjorde du det enkelt för mig, din jävel. Tänkte jag. Och sen lät jag han gå.

Kommentarer
Skrivet av: N

Hoppas att du får en bra fredag!

Datum: 2016-05-13 Tid: 11:24:47
Bloggadress: http://nathalies.vione.se/
Skrivet av: Jessica

Precis, så tragiskt att det ska va så men. Jaa, man kan ju alltid hoppas!

Datum: 2016-05-13 Tid: 18:39:15
Bloggadress: http://jessicaas.webblogg.se
Skrivet av: Zaisha <3

sant att man ska hinna med så många känslor under en och samma dag :/ skönt med sommmaaaar :D

Datum: 2016-05-13 Tid: 19:38:51
Bloggadress: http://zaisha.blogg.se/
Skrivet av: Sofia

❤️

Datum: 2016-05-14 Tid: 09:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback