15


Inlägget postades 2016-05-15 klockan 22:02:40.
Som: Erica
Igår började jag lördagmorgonen med att visa Seneca för en kund och efter det red jag Cowboy. Det gick bra! Lite senare följde jag med Nicky till stallet där hon har sin häst och tänkte kolla på när hon red. Istället fick jag skruva ihop en skohylla, "du är ju svensk och van vid Ikea så det där borde du fixa lätt"! Det funkade till slut... Iallafall efter det åkte vi hem till henne och åt en god middag som Mike hade lagat. Sen kom Ally och så åkte vi och bowlade. Alltid roligt att umgås med dom så det var en bra kväll!
Idag när jag vaknade och kollade ut genom fönstret såg jag till min stora förvåning att det snöade!! Snö i maj. Bestämde mig trots allt för att ta med mig Keira ut på en promenad i snöstormen och ja, det kändes verkligen att jag är i Kanada. Hamnade dessutom i en konstig igenvuxen sumpmarksterräng så hade inte den mest njutbara promenaden direkt. Har inte gjort så mycket mer idag och jag hatar sån här dagar när man inte har några planer. Trots att jag vet att det är välbehövligt att ta det lugnt så får jag panik och blir så uttråkad. Fånga dagen!! 
Hoopas ni får en fin vecka mina trogna läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback