16


Inlägget postades 2016-05-17 klockan 04:09:00.
Som: Erica
Har haft en bra måndag!! Det beror säkert på att jag startade dagen på bästa sätt - ett samtal med bästa vän och allt känns genast bättre. Solen sken och jag kände mig redo för en ny vecka. 
Idag har jag ridit tre stycken och kört Seneca. Kör henne med en annan vagn nu, vilket är lite mer komplicerat eftersom den är större och bredare. Det är mycket att tänka på när man kör, precis som i ridningen. Ett misstag och det kan gå riktigt illa. Men jag mår bra utav att köra, det är avslappnande på något sätt och känns så stiligt och klassiskt.
När jag var klar i stallet följde jag med Nicky till hennes häst. Vi hade egentligen tänkt gå på en hike med Charlie men vädret hade andra planer för oss. Vädret har stoppat mig tre dagar i rad nu. Eftersom jag tror på ödet så vet jag att det ligger en tanke bakom det hela. Iallafall, vi hade en mysig eftermiddag ändå! Hon känns som en storasyster och vi är lika på många plan. Oj vad jag kommer sakna henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback