7


Inlägget postades 2016-05-08 klockan 03:27:01.
Som: Erica
Hallå. Det är lördagkväll och jag sitter i soffan och kopplar av efter en lång vecka. Har inte haft något internet så världen utanför har liksom inte existerat. Det har bara varit jag och hästarna. Ganska skönt på ett sätt. Den här veckan har inte varit alltför hektisk, men tillräckligt mycket att göra ändå. Har ridit Ecco, en underbar Morganhäst. Tyvärr lämnar han oss imorgon.. Trodde aldrig jag skulle säga det men Cowboy har börjat gå bättre. Dom andra ponnysarna har också skött sig utmärkt. 
Igår följde jag med Nicky hem till hennes föräldrar och vi åt middag, drack drinkar och hade en riktigt bra kväll. Älskar kanadensare. 
Åkte sen hem till Nicky och sov över där, fick gå upp tidigt imorse och åka tillbaka till gården. Red Cowboy, fick visa Seneca för en kund och åkte sen iväg med Nik till en hundutställning. Helt galet, två stora hallar fullt med människor som gick omkring med sina hundar därinne, eller rättare sagt deras älsklingar. Det är som att dom är helt besatta. Har fortfarande inte vant mig vid den här amerikanska stilen tror jag. Iallafall, vi hade en bra eftermiddag och det är alltid kul att komma ut och se något nytt.

Det är nu bestämt att jag åker hem den 11 juni och jag. kan. inte. vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback