11


Inlägget postades 2017-04-11 klockan 00:21:08.
Som: Resor

Det är tisdag den 11 april och klockan är 02.20. Jag befinner mig just nu på Dubai international airport med mina kompanjoner Ellinor & Freja. Resan hit har gått väldigt smidigt och vi är glada och förväntansfulla. Och trötta. Nästa flyg avgår 8.30 och tills dess får vi sitta och koppla av i vilostolar här på den stora flygplatsen. Bättre att ta det säkra före det osäkra och vänta några timmar här i Dubai än att mellanlanda i Turkiet kom vi fram till. Om man nu kan vara helt säker och trygg någonstans i världen. Men jag vill inte leva mitt liv begränsat pågrund av rädsla och oro för det som skulle kunna ske. Man ska ta vara på livet medan man är här!
Idag reser vi vidare till Bali och där ska vi njuta av livet i några veckor. Det ska bli otroligt skönt och så roligt och spännande att utforska en ny del av världen.
Att säga hejdå till käraste min igår var dock inte en så rolig del att utforska. Men det hör ju till om man ska ut och resa tyvärr.
Jag har märkt att bloggen blir som en trygg oas för mig när jag reser någonstans. Min passion för att skriva och dela med mig av saker vaknar till liv. Jag hoppas att det blir mer uppdatering snart. Vi hörs i en annan världsdel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback