20


Inlägget postades 2017-04-20 klockan 17:18:11.
Som: Resor

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Ellinors födelsedag! Förra året firade vi den vid Niagarafallen och idag har vi firat den i Ubud. Var blir det nästa år kan man fråga sig?

Efter frukost var det äntligen dags för en av de saker jag har sett fram emot mest - forsränning! Jag, Elli och Freja delade båt med en tjej från kalifornien plus vår lite smågalna guide. Det var verkligen en rolig upplevelse och något jag kan rekommendera för alla att prova på! Man får dock räkna med att bli dyngsur eftersom alla skvätter på varandra med sina paddlar.. och så finns det risk att man kan välta med båten. Det var vi dock långt ifrån att göra och vi kom överens om att turen kändes lite lugnare än vi hade räknat med. Men det kanske var bra att starta lite lugnt!
När vi kom tillbaka bytte vi om och sen var det dags för spa! Vi hittade ett jättebra ställe i närheten av vårt hotell och valde varsin behandling. Jag tog en helkroppsmassage och det var otroligt skönt. 
Ikväll fortsatte firandet med god mat på en restaurang sen gick vi vidare till en bar och drack drinkar och lyssnade på livemusik. Sen fick Elli en liten överraskning (jag o Freja också) då det blev ett missförstånd och Elli fick sjunga "Hotel California" tillsammans med bandet istället för att bara dom skulle spela den för henne. Men hon sjöng på och det hela avslutades med att jag o Freja fick gå fram tillsammans med personalen och sjunga Happy Birthday! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback