21


Inlägget postades 2017-04-21 klockan 16:20:52.
Som: Resor

Inte alla dagar kan vara bra dagar. Idag var en sån då man liksom fick en tillbaka-till-verkligheten-känsla efter att ha gått runt här i paradiset och levt drömlivet. Fick ett dåligt besked på en sak som jag har gått och hoppats på vilket såklart drog ner humöret.
En hel del blandade känslor och kanske framförallt oro inför framtiden. Tyvärr tar det mycket energi. 
Idag har det dessutom regnat här (första dagen sen vi kom hit). Dock har det varit ganska skönt med en lugn dag på hotellet då det annars blir mycket resande och nya intryck. 
Är ändå glad för att jag har mina vänner här som kan pigga upp! Skulle inte alls kunna tänka mig att göra en sån här resa helt själv. 
Imorgon blir en ny dag med nya tag och en ny destination -Kuta. Där kommer vi stanna tills nästa lördag då vi far vidare till Singapore!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback