25


Inlägget postades 2017-04-25 klockan 07:22:19.
Som: Resor
Tisdag 13:22. Dom senaste dagarna har varit lite röriga så därför har jag inte haft tid att blogga. I söndags kväll bestämde vi oss för att gå ut på klubben Sky Garden. Jag har nog varit den som har varit mest otaggad av oss alla på utekvällar då jag hellre lägger pengarna på annat och helt enkelt inte tycker det är så kul att festa längre. Under gymnasiet festade jag gärna var o varannan helg men den tiden är förbi. Det är dessutom annorlunda att vara i ett förhållande och stå där och fundera på vad ens käraste gör just då när man står och trängs bredvid massa främlingar. Men ok, nu överdriver jag lite här. Det kan faktiskt vara kul att gå ut och dansa. Och eftersom Freja hade pratat så gott om Sky Garden var jag såklart sugen på att prova. Och jag måste säga att jag blev imponerad när vi kom dit, väldigt fräsch och stor klubb med flera våningar och dansgolv. Vi hade jättekul i ca en timme innan jag upptäckte att någon hade stulit min mobil, körkort och lite kontanter. Blev så irriterad på mig själv då jag först hade tänkt ha shorts så jag kunde haft mobilen i fickan och först övervägt att lämna den hemma! Och att jag hade kunnat stoppa den i ett annat fack på väskan så en tjuv inte hade kommit åt den så lätt. Men jag tänkte inte på stöldrisken och det är lätt att vara efterklok.
Vi anmälde direkt och spärrade abonnemanget sen fattade vi beslutet att stanna kvar på klubben och ha kul istället för att låta tjuven förstöra vår kväll. Vi tog några shots sen dansade vi, pratade med lite folk och hade faktiskt en ganska rolig kväll! 
Igår var vi mest på stranden och Freja o Elli är där idag igen medan jag valde att ta en springtur istället. Så nu är jag på hotellet och ska snart gå till poolen. Freja lät mig låna hennes mobil idag, du är en ängel!
Senare idag ska vi till polisstationen och göra en polisanmälan så jag förhoppningsvis kan få ut lite pengar från försäkringen när jag kommer hem. 
Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback