DAG 20 - DEN HÄR MÅNADEN


Inlägget postades 2011-02-22 klockan 20:25:57.
Som:
Ja, februari månad börjar ju lida mot sitt slut, tiden går så jäkla fort! men vad har jag gjort då? hm, månaden började iallafall fint med att jag äntligen fick ta bort tandställningen. och så har jag ju varit i romme och glidit i backarna, vilket också var finfint! har planerat inför tysklandresan som vi peppar till, har även peppat en hel del till nattinnefotbollen, som vi dock inte kan vara med på nu eftersom den ska vara precis den veckan då det är prao... typiskt! och ja, denna vecka är det ju då sportlov vilket är underbart såklart. måste bara tillägga att jag har fått mina första ridstövlar också, (har ridit med chaps innan) vilket är super ! februari är ju inte slut än, men i helheten har det varit en bra månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback