DAG 8 - ETT ÖGONBLICK


Inlägget postades 2011-02-08 klockan 21:03:16.
Som: Erica

Livet består av ögonblick och det finns så många av dom att det är svårt att välja bara ett!
bara för det kom jag på ett nu, bara sådär. galet.
det var för flera år sen så jag kommer inte ihåg så mycket.
iallafall, pappa hade precis kommit hem från skottland. han skulle egentligen varit borta några månader för att segla till västindien tror jag det var. men det misslyckades för de hamnade i en storm på nordsjön så han fick åka helikopter till skottland och sen komma hem igen. och när han väl hade kommit hem igen så ville jag ju självklart träffa honom men han sov just då så mamma sa "men pappa vilar nu." jag vet inte varför men just då tvivlade jag på om han verkligen var där, och levde. det kan ha berott på att när vi skulle till sjukhuset när farfar hade dött så sa hon också något sånt, "farfar sover nu, han är en ängel."
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback