DAG 9 - MIN TRO


Inlägget postades 2011-02-09 klockan 19:35:54.
Som: Erica
Jag tror på mycket! bland annat på mig själv, det måste man ju göra. Jag tror på att jag kan klara det jag ska göra, jag vet att jag kan om jag bara vill.
och även fast jag går o konfirmerar mig så är jag inte direkt kristen, jag tror inte på jesus och gud och allt det där. konstigt att man ber då egentligen? det händer ju faktiskt att man gör det, fast man inte alls är kristen.
nej, det jag tror på är ödet. det som händer, händer av en anledning och det finns ett öde för alla.
men jag tror också det finns någon som vakar över just en själv, en skyddsängel.

Kommentarer
Skrivet av: angelica; photo&FASHION ♥

fin blogg :D allt bra med dig?

Datum: 2011-02-10 Tid: 14:33:04
Bloggadress: http://improvme.blogg.se/
Skrivet av: angelica; photo&FASHION ♥

tack :D

nja, det är sådär :D vad gör du?<3

Datum: 2011-02-10 Tid: 15:16:15
Bloggadress: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback