1


Inlägget postades 2016-07-01 klockan 11:51:13.
Som: Resor

Det är fredag. Det är en vacker solig dag. Och jag sitter för tillfället på ett av alla mysiga caféer i Visby. Jag sitter ensam på uteserveringen och tittar på folk som passerar medan jag funderar över livet och framtiden. Det blir nog ingen flytt till Stockholm i höst. Men jobba ska jag göra, någonstans.
De senaste dagarna har spenderats här på vackra Gotland. Visby är något speciellt, det känns som en plats utomlands. I tisdags seglade vi hit och det var en bra känsla att vara ute till havs igen. Det är precis som med allt annat man växer upp med antar jag, det blir en slags trygghet och något man vill återuppleva igen.
Vi har besökt olika restauranger, shoppat och hyrt moppar och åkt på roadtrip. Vi fick även sällskap av gamla vänner till pappa. Trots att jag var den enda ungdomen i gänget har jag haft en jättebra tid här. Jag umgås gärna med folk i alla möjliga åldrar, 12, 56 eller 83 år, det spelar liksom ingen roll. Man lär sig mycket av det. Men jag måste erkänna att jag mer än gärna hade velat åka till bråvalla den här veckan med mina vänner.
Snart går färjan tillbaka hem, i helgen ska jag vara hundvakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback