I'm here again


Inlägget postades 2010-04-18 klockan 13:19:41.
Som:
Jag har varit lite off i veckan, right? har haft endel att göra kanske...
i tisdags skrev jag faktist,
men i onsdags hade jag hoppträning, red feeney och vi red i ridhuset o tränade på att få hästarna lugna o lydiga. var ju ett tag sen jag red honom nu, han har typ varit sjuk, men det gick bra o han var så duktig så!
i torsdags åkte jag o mamma till susanne efter skolan, hon o jag red ut på curry o salvia. även länge sen jag red curry så det var kul att träffa honom (: ska låna honom i sommar igen men susanne har bara 2 sadlar hemma o hon måste ha dom så jag måste få tag i en sadel snabbt..
i fredags följde stina med mig hem efter skolan o sov även här.
lördagen(igår) gick vi upp rätt sent o åkte hem lite senare till stina. gick upp till stallet o jag red haida o stina honey såklart. skulle egentligen ridit indra men hon har varit halt i veckan :( sen var klockan rätt mkt så carro o fredrik kom o hämta mig sen åkte vi hem o åt god middag. carro färgade mitt hår också, samma färg som innan.
idag gick jag upp lite tidigare iallafall o har hittills varit ute o gått, käkat frukost, pluggat litegrann till so-provet vi har på onsdag o fixat present åt pella som vi ska fira ikväll ^^
ska snart gå o göra mig iordning för stallet igen, barnridning och us möte väntar, höhö vet dock inte hur jag ska ta mig upp dit, hm.
läste du allt har du varit duktig!
puss o kram
/erica

Kommentarer
Skrivet av: sofia

sv: lol woligt =)

Datum: 2010-04-18 Tid: 17:50:13
Bloggadress: http://svaartovit.blogg.se/
Skrivet av: Stina

Jag var jävligt duktig isf :D

Datum: 2010-04-19 Tid: 16:20:38
Bloggadress: http://stiins.blogg.se/
Skrivet av: Stina

sv; ah :D

Datum: 2010-04-19 Tid: 19:52:29
Bloggadress: http://stiins.blogg.se/
Skrivet av: sofia

sv: ao klart :D

Datum: 2010-04-19 Tid: 20:20:47
Bloggadress: http://svaartovit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback