SKÅNETRIPP MED STINA


Inlägget postades 2010-07-12 klockan 11:36:43.
Som: Resor
I tisdags förra veckan gick vi upp halv 5 för att åka ner till skåne och för att stina skulle provrida en ponny på vägen dit. stannade vid en fin strand och badade och efter en stooor pizza åkte vi vidare till stinas morfars bror där vi skulle sova.
på onsdagen gick vi upp vid 7 för att åka till falsterbo horse show och det var underbart! önskade dock att jag hade haft ett par tusen så man kunde shoppat upp hela stället men fick inte med mig ngt hem.
men nu har jag iallafall varit på horse show, grattis till mig :D
jag provade även på mekanisk galopphäst och bull-riding där hihi
när det var slut åkte vi denna gång hem till stigs syster och jag stina kerstin o lollo fick sova i värsta gulliga uthuset eller vad man ska säga.
torsdagen gick vi upp lite senare o satte oss efter ett tag i bilen o jag var jätteorolig för om vi skulle hinna hem i tid till bion. men det gjorde vi som tur var. träffade melinda carro o kristina inne på biostaden o vi såg eclipse. tycker dom där filmerna bara blir bättre o bättre, älska!
här kommer endast 6 bilder från 6-8/7. stina vi tog typ 200?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback