Måndag


Inlägget postades 2010-03-01 klockan 19:57:31.
Som:
Helgen har varit bra!
i lördags drog jag in till stan o sov hos kristina. vi gjorde inte så mkt, typ spela kort o kolla beck :)
på söndagen gick vi upp kl 10 typ o gjorde oss iordning, sen gick vi hem till farmor en stund o fikade.
efter ett tag åkte jag, kristina o mamma till simhallen o var där ett tag innan vi skjutsa hem henne o mamma o jag åkte hem.
bytte om snabbt sen skjutsa mamma mig till stina o jag hälsade på deras nya gulliga hundvalp innan vi gick upp till stallet o tog ut honey o indy på en sväng i skogen. d gick fort ;) haha
åkte hem till mamma sen o sov där!
tyvärr inga bilder från helgen pga att det inte går o föra över bilder från min mobil just nu -.^

men ska gå o göra våfflor nu, hiihii :D
ha d bra!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback