BLACK&WHITE


Inlägget postades 2011-01-17 klockan 00:40:56.
Som:


Jag i lördags, fotat av ellinor
Vet ni att en normal människa sover 1 tredjedel av sitt liv? det blir alltså ca 30 år om man blir 90 år gammal. om jag blir 90 kommer jag antagligen ha sovit typ 10 år eftersom jag inte är normal. det är ju rätt smart att sitta med datan i knät halv 1 på natten när det är måndag när jag vaknar! whatever, denna vecka har iallafall varit bra. i tisdags började skolan igen och det känns okej. i onsdags började jag ta hopplektioner igen o det känns ännu mera okej. och i helgen har det varit konfaläger med ett gäng sköna nötter och jag har nu fått ett nytt smeknamn; jesus. eftersom jag var jesus på vår lilla teater och wow, ni teatermänniskor är helt grymma! jag kan inte ens plugga in 2 repliker...
känner att jag måste sova nu, ladda inför en ny vecka.
Henok Achido – High On Life (When The Drugs Don't Work) - en låt precis i min smak, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback