2011/2012


Inlägget postades 2012-01-01 klockan 18:58:36.
Som: Erica
2011 har varit ett asgrymt år, det har varit tufft ibland men that's life.
Har lärt mig en hel del och tar med mig massa minnen till det nya året.
Har blandannat varit i romme och lärt mig åka skidor, tagit bort tandställningen, varit på prao i tyskland med stinalina, konfirmerat mig, fyllt 15, varit i parken o sett björn rosenström, slutat åttan o börjat nian, hängt i stallet, varit på mitt första wes, gått o blivit blond, nattseglat, varit utomlands med beestis, praoat på ett café, fått hjärnskakning och haft det allmänt bäst med mina homies.
Gårkvällen var grym och helt klart en bra inledning på 2012!

Kommentarer
Skrivet av: Stina

Jag vill ha bilder!!

Datum: 2012-01-02 Tid: 13:38:17
Bloggadress: http://stiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback