smoothie tuesday


Inlägget postades 2012-11-28 klockan 17:22:15.
Som:
Nejmen vad är det här? Haha känns som detta börjar bli en matblogg av något slag, men har ingen inspiration i klädväg och har ingen lust att ta med mig kameran ut i kylan.. Iallafall, snön har börjat falla och juldekorationerna börjar sättas upp inne i stan, känns verkligen som julen snart är här vilket glädjer mig! Åh allt med julen är så mysigt tycker jag och vad är bättre än att mysa inomhus.. kanske med en blåbärssmoothie, med kokos på? Mmh är verkligen kär i kokos, man kan ha det till allt! Det är vad jag ska göra nu, men man får ju inte glömma bort plugghögen som ligger o väntar.. Men bara 3 veckor till hörrni, sen välkomnar vi julen!♥
 

Kommentarer
Skrivet av: Adriana

Fin blogg :) kika gärna in på min!

Datum: 2012-11-29 Tid: 21:06:10
Bloggadress: http://Adrianapapac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback