höstlov nummer 2


Inlägget postades 2013-10-28 klockan 22:52:41.
Som: Bilder på mig mfl.
Bilden är tagen från Johannas blogg, gå in o kika på den! Hon skriver riktigt bra and she is better with pictures than me hehe..
I lördags var det alltså halloweenfest som bilden visar. Det var förfest hos mig, alla var välkomna in och hela världen var min (Maggio♥) Drog vidare till en lokalfest sen, dansade loss och avslutade hos mig sen igen. Kvällen blev otroligt lyckad!
 
Jag har nu höstlov och har åkt till Småland i vanlig ordning för att spendera ett par dagar med mina stjärnor här hemma. Livet är som vanligt en bergodal-bana men förutom det svenska klimatet känns det mesta riktigt bra nu. Dom säger att år 2 på gymnasiet är hemskt men sätter man upp mål är det bara att kämpa. Jag är dessutom lite säkrare på vad jag vill göra efter studenten nu och det känns så himla skönt.
En sak vet jag också, och det är att jag skulle aldrig vara den jag är idag utan mina fantastiska vänner som jag alltid har vid min sida. Det kan vara småsaker men bara tanken på att jag har alla dessa härliga människor runt mig gör livet lite mer värt att leva.
Lovet är tänkt att innehålla en väldans massa bra musik, vänner, fikor, shopping, syrran, linköping, hundvalp, kusinmys, stallet, sovmorgnar (!), plugg, träning, fest och satsumas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback