update om livet


Inlägget postades 2014-04-28 klockan 20:34:22.
Som: Resor
2 bilder från sommaren 2009, bilade ner till Lübeck och Berlin med familjen
Tiden går fort! Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag besöker Berlin igen, men denna gång med mina girls + några sköningar från skolan. Nu ska vi klara oss helt själva men eftersom det är i Europa och lite tyska sitter kvar är jag inte så orolig. Kommer bli så jäkla kul!! Studiebesöken vi kommer göra nästa vecka kommer nog dessutom bli en aning intressantare än antikens gudar som vi fick lära oss om förra året då vi åkte till Grekland..
I övrigt så mår jag som bäst nu när sommaren är på väg, träningsmotivationen kommer tillbaka och de sista skoluppgifterna börjar checkas av. Bara 37 dagar tills jag blir 18åring också, perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback