that's life


Inlägget postades 2014-08-21 klockan 14:55:29.
Som: Nikon d40-foton
2 bilder jag knäppte på Emmas träning ute på Ekelund häromdagen
I helgen följde jag med ut till stallet för att agera fotograf och åskådare och satan, jag måste erkänna att det var jobbigt. Saknar tiden i stallet så otroligt mycket ibland. Blev en blandning av abstinens och framtidsdrömmar, men det var ändå mysigt att vara där och man lär sig mycket av att kolla på också.
På söndagen vaknade jag upp och var sjuk, igen. Åkte till vårdcentralen nästa dag och de konstaterade att jag hade fått en halsböld den här gången. Maximal otur. Men det var bara att åka vidare till sjukhuset för att ta bort den och trots bedövningen har jag nog aldrig upplevt sån smärta. Och jag var tvungen att göra samma sak dagen efter och idag igen. Men nu hoppas jag innerligt att jag får bli frisk, åh blir galen på att ligga hemma och missa allt roligt som händer. Dock är jag alldeles för utmattad för att göra nånting nu och jag kommer antagligen vara trött ett tag framöver. Men, sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback