One


Inlägget postades 2014-02-04 klockan 21:59:39.
Som: Erica
Favorit
På uppmaning av min bff som tycker att jag veerkligen borde börja blogga oftare istället för att börja skriva dagbok. Men kan tipsa om det, där kan du skriva ner allt du tänker på, erkänna saker för dig själv och slippa bli dömd.
Jag har tänkt på hur mycket man faktiskt hinner med på en dag. Och jag tycker vi borde uppskatta alla chanser vi får till att uppleva saker varje dag och ta vara på tiden.
Idag har jag i korta drag haft fjärilar i magen, sjungit inför hela skolan, fikat på rogge och pratat om allvarliga ting, kollat på cellkärnor genom mikroskop, faktiskt haft kul under en naturlab samt bakat pepparkakor. Nu blir det PH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback