festivallivet


Inlägget postades 2014-06-30 klockan 14:52:00.
Som: Bilder på mig mfl.
26-28/7 2014
WOW. Två festivaler avklarade och många minnen rikare! Summerburst som ägde rum på Gärdet på Östermalm var magiskt bra eftersom jag älskar house. Två dagar var perfekt då man orkade hålla igång hela tiden och det var superskönt att få sova i en lägenhet under helgen. Tyvärr tappade vi bort varandra inne på festivalområdet flera gånger, men vi hann ändå umgås under dagarna innan vi åkte iväg. Älskar när man är ett gäng med några av sina närmsta vänner, man kan luta sig tillbaka, bara prata och skratta åt vad som helst.
Bråvalla kan ha varit något av det bästa jag varit med om! Trots allt regn och leran känns det som att det hör till och man får stå ut med det i några dagar. Fick en aning cellskräck av att sova i tält så resten av nätterna sov jag och Sofia i bilen. Stämningen var på topp, alla man träffade var trevliga och musiken var förstås hur bra som helst.
Jag hann med att se älskade Krunegård,  Den svenska björnstammen, Dimitri, Lana, Sam smith, Broiler, Blasterjaxx, Maggio (+Håkan!), Kings of leon, Alesso, Bastille, Adrian Lux, Kanye och Axwell & Ingrosso. Vissa som jag har drömt i flera år om att få se och vissa som verkligen överträffade mina förväntningar. Jag är iallafall galet nöjd med festivalandet och nästa sommar blir det definitivt återbesök!
Förkylningen kom som förväntat på posten igår så nu håller jag mig inomhus ett tag medan ovädret fortsätter. På fredag börjar verkligheten igen då jag börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback