let's start with forever


Inlägget postades 2014-06-10 klockan 21:56:51.
Som: Bilder på mig mfl.
6/6 2014
My girl, snart väldigt snart påbörjar vi vårt sista sommarlov tillsammans. Trots att det är väldigt skönt att bli vuxen förstår man inte hur mycket ansvar det innebär förrän man väl är där och ska börja ta itu med saker som att byta bank, skaffa körkort, jobba, betala utlandsresor själv och planera allting i detalj. Det går inte alltid så smidigt för en drömmare som mig, men Nike's slogan är samtidigt mitt motto.
Idag har jag o min kära klass haft "studentkul" för treorna som tog studenten idag och när dom fick springa ut från skolan för sista gången fick jag rysningar genom hela kroppen för det var så fint och overkligt att det faktiskt kommer vara jag om mindre än 1 år!!
Dissade studentfesten ikväll och drog istället iväg med Fanny och Elleniris och tog ett nakendopp i Mälaren.
Äntligen är sommaren här och jag är så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback