the wedding


Inlägget postades 2014-06-08 klockan 18:53:11.
Som: Bilder på mig mfl.
Det blev ett fint bröllop och jag blev faktiskt en aning rörd, kanske för att det var just min pappa som gifte sig. Alla var så fina och jag måste erkänna att jag blev lite sugen på att själv få gifta mig någon gång i framtiden.. Inte för den anledningen att visa upp min fina klänning eller ring, utan för att rakt ut från hjärtat, sådär fånigt lyckligt erkänna att det här är den jag vill leva med, livet ut. Nu har jag ju redan funnit den jag vill dela resten av mitt liv med, fast som vänner då. Stina har varit här hela helgen och tiden har som vanligt gått alldeles för snabbt! Nu är det dock inte så långt kvar tills jag åker hem på sommarlov och får träffa hela gänget igen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback