friday night


Inlägget postades 2014-10-11 klockan 11:28:00.
Som: Nikon d40-foton
last night
Igår på psykologin pratade vi om Maslow's behovshierarki och på toppen av den har man nått den totala lyckan, i form av självförverkligande. Det är här man förverkligar sina drömmar och vågar leva ut sitt kreativa jag. Det finns fem steg i trappan och jag tror jag står o pendlar mellan några olika av dem, men en av de viktigaste är iallafall gemenskap. Det är så viktigt att ha nära vänner som man kan lita på och vara sig själv med och kunna dela med sig av sina känslor och tankar, hur galna dem än är. Som ni ser här uppe hade jag, Ellen och Marian en spontan ost-och-vinkväll igår vilket var riktigt mysigt! And NO, we will never be fancy girls.
Resten av helgen ska jag plugga, gå på marknaden en sväng, festa och jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback