25


Inlägget postades 2015-11-26 klockan 03:27:31.
Som: Erica
Lill-lördag men mer som en vanlig onsdag. Hade en helt okej förmiddag tills jag hittade en död råtta i en höbal. Mår fortfarande illa.
Hjälpte Julie att bli klar med sysslorna i det stora stallet och sen red jag Phoenix som kändes jättefin. Efter lunch njöt jag av att vara ute i solen och se all snö smälta bort igen. Sen fick jag min första körlektion!! Det var så kul! Lilla ponnyn Starlight skötte sig utmärkt. Jag kommer ihåg att jag brukade tömköra Curry när jag hade honom men kan inte minnas när jag senast satt i en vagn och körde, men det var väl med Stina och Stig någon gång för många många år sedan.♥ 
Efter lektionen red jag Edelweiss. Trots att hon bara är två år är hon avslappnad och lyssnar fint på hjälperna. Det har varit kul att se hennes utveckling de senaste veckorna.
Ikväll åt vi en jättegod middag som vanligt och sen försökte jag lära Kilb lite svenska. Hon ska prata svenska med sin lärare imorgon och få lite extra poäng för det eller något så man får ju ställa upp...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback