3


Inlägget postades 2015-11-24 klockan 04:00:53.
Som: Erica
Jag har exakt 3 veckor kvar här. Sen är jag hemma igen. 
Min helg har varit väldigt avkopplande om man jämför med veckan innan. Jag fick sova ut ordentligt och ägna tid åt lite annat än jobbet. Den kanadensiska vintern har kommit och det är SÅ kallt. Jag har inte tillräckligt med kläder och skor så jag har inget annat val än att åka hem tror jag, plus att jag inte har fler outfits att välja mellan. Men det är ju fint med vinter också, ibland.
I helgen har jag bland annat ridit ut med Kilby, fått rida en häst där Alex har sin, varit ute på middag, kastat snöboll på honom som istället träffade en bil, sett den nya paranormal activity-filmen i 3D och slutligen, som vanligt, fått frågan när åker du hem? följt av tystnad när dom ser hur jag liksom stelnar till och sen "hur känns det?" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback