Happy B


Inlägget postades 2015-11-20 klockan 05:08:19.
Som: Erica
Looong day! Imorse drack jag inget kaffe till frukosten, största misstaget någonsin. Var trött i princip hela förmiddagen. Men som vanligt slarvar jag med sömnen också då jag oftast känner mig som allra piggast på kvällen. En dålig vana jag har haft sedan barnsben, då jag stannade uppe sent och mamma kom in i mitt rum för tredje gången och skällde på mig för att jag inte hade släckt lampan ännu. När hon gick ut tände jag lampan direkt och läste några timmar till i alla dessa hästböcker.. 
Idag har jag iallafall ridit Edelweiss, Phoenix, Minstral, Sunshine, Wink och Hannah. Ännu ett misstag att rida så mycket eftersom abstinensen kommer vara skyhög när jag kommer hem och inte har något att rida. Men jag ska jobba så mycket så att jag kan köpa min egen travare sen. (obs skämt) Ska inte hoppas på att vinna på lotto för det räknas inte. Vet inte varför jag alltid kommer in på sidospår när jag försöker skriva om min dag, iallafall ikväll följde jag med Alex till stallet och fick hoppa upp i sadeln igen, det var kul. Jag kommer inte sakna honom när jag flyger hem de 600 milen till sverige. (obs skämt) Ska ta vår båt, segla över atlanten nästa vår, segla in i ontario lake på något sätt och sedan bosätta mig i någon hamn tills jag hittar ett bra jobb och boende i toronto. Det skulle vara ett riktigt coolt äventyr, obs inget skämt. Livet är ju trots allt till för att levas.
Byter ämne och säger STORT grattis till min gamla syster som fyller 26 idag/imorgon!
I wish nothing but the best for you.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback