November 1st


Inlägget postades 2015-11-02 klockan 04:14:50.
Som: Erica
Lördag: Tog en underbar sovmorgon och gick sen ut till stallet, longerade Edelweiss, tränade med Timber och hoppade Minstral. På kvällen följde jag med Nikki hem när hon var klar i stallet. Vi förfestade med hennes kille och en av hennes kompisar. Dom gick all in och klädde ut sig till Ninja turtles och jag var rödluvan! Sen åkte vi vidare till Nashville north som är en stor countrybar. Dansade och hade en jättetrevlig kväll!

Söndag: idag gick jag ut till stallet för att pyssla om Hannah och putsa träns. Efter det kom Alex och hämtade upp mig och vi åt lunch på världens bästa sushi-restaurang. Så glad över att äntligen få äta sushi haha!! Sen åkte vi och bowlade vilket inte är min favoritaktivitet men det var faktiskt kul ändå. Blir så arg när det går dåligt men jag vann några gånger så det var ok. Ikväll var vi i stallet och tog hand om hans häst innan det var dags att åka hemåt. 
Med andra ord har jag haft en väldigt lyckad Halloween-helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback