Niagara falls


Inlägget postades 2015-10-15 klockan 04:05:21.
Som: Nikon d40-foton
"Nu kan man ju pricka av det här från sin bucketlist!!" - citat Fanny. Visste inte ens att jag hade det på min att-göra-innan-jag-dör-lista men ändå, det var coolt att se. Jag tror det är bra att ha en sån lista, att drömma om platser man vill se eller saker man vill göra och sen när man väl har gjort det, klappa sig själv på axeln och säga fan vad bra jag är som har tagit mig hit! Då är det ju som att drömma fast man är vaken. Och hur bra låter inte det?
En annan sak jag har tänkt på - när man är i såna här folkmassor ibland och folk står och fotar överallt - undra hur många bilder man själv finns med på i bakgrunden? Undra hur många som skrattar åt just mig för att jag ser ut som ett miffo på deras bild. En främling i någon annans minne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback