16


Inlägget postades 2015-09-17 klockan 03:35:54.
Som: Hästar
Idag har det varit en bra dag igen! Varmt som en sommardag i juli.
Kan faktiskt med säkerhet säga att jag börjar trivas väldigt bra här. Trots att det är så extremt lugnt om dagarna, ja iallafall tills Kilby kommer hem och berättar någon ny rolig historia eller säger något som "vet du?? Min kompis äter en hel gurka varje lunch!!!" 
De som har sina hästar uppstallade här dyker sällan upp, det kan hända att de kommer hit på helgen eller nån kväll ibland för att checka sin häst. Tråkiga? Känns dock ganska coolt att vara helt ensam på en stor gård. 
Idag har jag ridit Dande och Phoenix på fältet och de båda kändes fina! Bästa känslan. Att sitta där och glömma bort allt runt omkring dig för en stund. 
Knas att det redan är torsdag imorgon men det gör inget för jag ser fram emot helgen!! Tävling på fredag, ska förhoppningsvis träffa min nya polare och på söndag ska jag visa Astillby på en show!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback