5


Inlägget postades 2015-09-06 klockan 03:49:24.
Som: Erica
Lördag = Sovmorgon! Vaknade dock vid sju och kände mig pigg och glad vilket är väldigt ovanligt för mig vid den tiden på dygnet. På förmiddagen red jag Wink, Phoenix och Minstral och på eftermiddagen provred jag Dande, en jättehärlig Morganhäst. Hans ägare dyker tydligen aldrig upp..? men jag som har tid och ändå bor här tar gärna hand om en extra.
 
Sen kollade vi på Grand prix från Aachen, det är ju så i en hästintresserad familj att när det sänds på tv,n måste alla sitta samlade en stund i soffan. Kilby ritade tatueringar på min arm och frågade envist vilken min favorithäst var av de jag hittills har ridit, trots att jag har sagt att vi får vänta några dagar till innan jag bestämmer mig. Hon börjar redan kännas som en lillasyster.
 
Ikväll kom Nikki och Kirstens föräldrar över på middag, vi grillade och det var jättemysigt. Vi satt ute på verandan när det plötsligt började ösregna så vi fick skynda oss in. Kändes precis som hemma i Sverige. Något som är lite frustrerande är att det är så mycket nya ord som jag inte förstår när man har en konversation runt middagsbordet. Jag gillar att lyssna men vill också vanligtvis kommentera allting eller komma med åsikter. Haha så frustrerande när man inte riktigt hänger med!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback