9


Inlägget postades 2015-09-10 klockan 03:59:24.
Som: Erica
Hej!!!
Vaknade av att det regnade imorse, mysigt faktiskt. På förmiddagen red jag bara Phoenix och Wink, den ena 4-åringen hade för mycket energi till en början och den andra för lite. Ibland händer det att man inte får en bra känsla under passet men då måste man komma ihåg att det är unghästar man sysslar med. Det viktigaste är att inte bråka i onödan, söka framåtbjudning och att alltid avsluta med något simpelt eller roligt, så man inte sitter av och är frustrerad. 
I övrigt har den här dagen känts så avkopplande, jag har bara gått omkring och gjort det ena och det andra i min egen takt. Ikväll efter middagen fick jag hjälpa min lillasyster med matteläxan, men tyvärr kunde jag inte hjälpa henne med franskan. Om jag har förstått det rätt så är franska huvudspråket i hennes skola och de pratar bara engelska under rasterna.
På lördag ska jag få följa med på en show och på söndag är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback