Brampton fair


Inlägget postades 2015-09-21 klockan 02:58:10.
Som: Hästar
Söndag kväll igen och wow vilken bra helg det har varit!!
Igår fick jag äntligen sova ut och när jag kom ner i köket hade Kilby fixat frukost till oss, hon är så gullig ibland! Sen förberedde jag inför dagens show, red Astillby, fixade iordning henne, packade in grejer i transporten och så vidare. På kvällen kom Alex och hämtade upp mig och vi åkte till Brampton fair (där vi även var idag). Det påminde om mässan vi var på i Arthur men den här var större. Vi kollade på bilrace, var på tivolit och kollade på djuren som visades upp. Det var typ 100 olika hönor och fåglar. Hade iallafall en toppenkväll!
Imorse åkte vi till Brampton igen med sex stycken ponnys. Det blev ännu en lång dag men den var lärorik och nu har jag fått vara med om att ställa ut också! Jag var med i 4 klasser, en för hand och resten "half welsh under saddle", en klass där man helt enkelt bara visade upp de olika gångarterna för domaren och en annan klass där domaren ger kommandon som halt, kort trav och rygga. Jag kom på femte, tredje och femte plats vilket jag ändå är ganska nöjd med eftersom det var första gången. Great weekend! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback