Sunshine


Inlägget postades 2015-09-15 klockan 04:00:00.
Som: Erica
Igår var det en grå och regnig söndag här på farmen och jag gick omkring och gjorde det ena och det andra. Framåt kvällen började mitt hjärta slå snabbare. Jag skulle göra något som jag aldrig gör. Men som dom säger - efter regn kommer solsken och det kändes verkligen så inom mig också när jag satt i en gmc med en vacker solnedgång i horisonten på väg in till stan. Inte för att jag hade tid att fokusera på det så mycket. Hade verkligen en rolig kväll iallafall! 
 
Idag har jag ridit Sunshine och Wink bland annat och idag har jag varit här i två veckor, wow tiden går fort! Jag vågar svara i telefonen nu också, den ringer ganska ofta så jag måste. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback