Toronto wknd


Inlägget postades 2016-04-19 klockan 04:50:13.
Som: Nikon d40-foton
         
I fredags när vi anlände till Toronto vandrade vi till Chinatown district där vårt hotell var. Ungefär hela denna helg har bestått av att promenera hit och dit! Men vad gör det när det är fint väder. Vi åt middag och sen gick vi raka vägen till en tatueringsstudio för att som en sista rebellisk tonårsgrej låta tatuera oss. Pella fyller 20 om två dagar och jag om 1,5 månad. Men nej, det var inte riktigt därför, jag har länge gått och tänkt på att göra det och just i fredags kändes det så rätt. Konst är vackert och väldigt individuellt. Att ha det på sin kropp och att bara du själv vet varför du så gärna ville ha den där symbolen är något som tilltalar mig. Jag älskar tattoos och fler ska det bli. Iallafall, kvällen avslutades med en shot för att fira sen gick vi tillbaka till vårt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback